21.11.2018

Gece

Geceyi mi daha çok seviyorsunuz gündüzü mü?

Peki geceleri neler yaparsınız? Ne düşünürsünüz mesela? Ya da korkar mısınız ondan?

Ben geceleri gündüzden daha çok seviyorum. Çünkü kendi başıma kaldığım, kendimle sohbet ettiğim en değerli zaman benim için. İçimi daha çok dinliyorum. Ona iyi gelecek müzikler açıyorum. Ama geceleri en çok sevdiğim bir şey daha var. Sokaklarda dolaşıp kulağımda kulaklık dans etmek :) Sokaklarda kimse olmasa çılgınca dans ederim, şarkılar söylerim bağıra çağıra :)
Bir de yürürken gökyüzüne bakıyorum. Sanki kayboluyorum orada. Kalbim bir tuhaf oluyor. Nefes alışlarım hızlanıyor. Gözlerim büyüyor. Dudaklarım aralanıyor. Bulutların içinde bulundurduğu gizemi çözmeye çalışıyorum. Sonra diyorum ki geceye, uzan uzanabildiğin kadar ben buradayım. Seni beklerim. Derin gölgelerini seyrederim..

"Kimileri sadece geceleri yaşar, kimileri sadece geceleri yaşadığını hisseder." Ben geceleri yaşadığımı hissediyorum. Peki ya siz? 

1 yorum:

Altüst

Uzun zamandır sana anlatmam gereken bir şey var. Şimdilerde farkına vardım. Susmayı tercih ediyordum hep. Susarsam geçer sanıyordum. Zaman i...