22.10.2018

Ben, Sen Olmuşum

Sen, kuşların göç ettiği sonbahar mevsiminde, uzayan yollarsın yönümü gösteren. Çikolata alıp ağzıma attığımda, tadını derinlemesine tattığım ve zevkten dört köşe olduğum, hafif kırık bir tebessümüm olmuşsun. Sabahları alarmı erteleyip biraz daha uyumak istediğim o tatlı uykum. Bazen de korkularım, öfkelerim, hüzünlerim. Aşkı gördüğümde, duyduğumda, kokladığımda, hissettiğimde olan o karmaşa acım olmuşsun, ağlamalarım olmuşsun. Hüzünlü şarkılarımda mırıldanmışım seni. Kulaklığımla son ses müzik dinlerken, bangır bangır şarkı söyleyip delicesine dans ettiğim çılgınlıklarım, aptal gülüşlerimsin. Her anım sensin benim.

Belki de bu hayatta, senin senaryonun içerisinde rolüm vardır.

Bu gece dolunay var. Oturalım sessizce bir köşeye, sen anlat bana masal, uyuklayayım boynunun sıcaklığında..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Altüst

Uzun zamandır sana anlatmam gereken bir şey var. Şimdilerde farkına vardım. Susmayı tercih ediyordum hep. Susarsam geçer sanıyordum. Zaman i...