23.10.2018

An'ın Anlamı


Rengimden Alıntılar
29.12.17

Her gün yeni bir şeyler öğreniyorum. Her gün başka, her gün garip ve bir o kadar da güzel...

Ruhumun ve bedenimin huzurlu hissettiği anları yakalamaya çalışıyorum mesela. O anların kıymetini, değerini anlamaya çalışıyorum. Onları anlamlandırıyorum. Hepsini kafamda bir köşelere yerleştiriyorum. Yeri geliyor üzülüyorum, gülüyorum, hatta ağlıyorum...

Bu bendeki kendini arayış aslında. Büyüdükçe çoğalıyor. Düşünceler derine iniyor. İniyor, iniyor iniyor. Sonra tekrar düşünüyorum. Ve hep düşünüyorum...

"Şimdi yüz üstü kaparak yürüyen mi doğru gider, yoksa dosdoğru yolda yürüyen mi?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Altüst

Uzun zamandır sana anlatmam gereken bir şey var. Şimdilerde farkına vardım. Susmayı tercih ediyordum hep. Susarsam geçer sanıyordum. Zaman i...