15.10.2018

Farkında Olmak

Rengimden Alıntılar 
25.07.2018

    Bazen neyi düşünüyorum biliyor musunuz?

Şöyle bakıyorsun dünyaya, ayaklarını çimlere uzatmış. Ayak bileğinden tenine dokunuyor otlar, gıdıklanıyorsun. Müzik de dinliyorsun bir yandan. Özellikle "The Most Beautiful Songs in the World"
Siz yokmuşsunuz gibi, görünmezmişsiniz gibi bir bakın etrafa, seyredin sizin dışınızda neler olup bittiğini. İnsanların duygularını, ne düşündüklerini tahmin etmeye çalışın. Şu an ben Bolu'dayım mesela. Oturdum üniversitenin çimlerine doğru. Bakıyorum. Tebessüm ediyorum. Esiyor da burada hava, üşüdüm de biraz :)

Hiç düşündünüz mü kaç tane insan geçiyor önünüzden? Ya da yolda yürürken kaç kişiyle geçişiyorsunuz? Belki de o insanlarla farkında olmadan aynı şeyleri düşünüyorsunuz. Birbirinizin hayatına dokunuş yaptınız ama bilmiyorsunuz.

Mesela ben her insanın içine dokunmak isterdim, hepsine tebessümler bırakmak onların hayatına dokunmak isterdim. Her gün her farklı hayattan bir şeyler öğrenmek isterdim.

Evet hala çimlerdeyim. Huzurluyum. Rüzgarı hissediyorum, uçuşan her saç telimi hissediyorum, esen rüzgarda tenimi hissediyorum.

Evet evet ben, rüzgarın ruhuma işleyişini hissediyorum. Peki ya siz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Altüst

Uzun zamandır sana anlatmam gereken bir şey var. Şimdilerde farkına vardım. Susmayı tercih ediyordum hep. Susarsam geçer sanıyordum. Zaman i...