29.10.2018

Ağaç


Yolculuk yaparken arkamızda neler bırakıyoruz?
Kaç insan? Kaç ev? Kaç kaldırım taşı? Kaç ağaç bıraktık geride? Kaç tanesinin ismini biliyoruz. Kaç yaprak düştü ardımızdan?

Mesela bir düzine ağaç arasında kaybolmak istediniz mi?
Hayatı onlar gözünden yaşamayı düşündünüz mü?

İnanın bana, ben her yolculukta o düzine ağaçlarda kaybolmayı düşünüyorum. Şarkı söyleyerek dans etmeyi düşünüyorum. Hayallerimin başka penceresinde buluyorum kendimi. Ağaçlarla, kuşlarla, örümceklerle, karıncalarla konuşmayı düşünüyorum. Kendime bir dünya yaratıyorum. Kökten uca işliyorum tüm senaryoları beynime. Bunun hissiyle yaşıyorum tüm yolculuklarımı.

Belki bir yerlerde bizi bekleyen bir ağacımız vardır? Ne bileyim, belki de biz bir ağaç olmuşuzdur.

Kimi ağaç yapraklarını sermiş toprağa. Kimi üzülmeye yas tutmuş, sararmaya başlamış. Kimi de ömrünün baharında..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Altüst

Uzun zamandır sana anlatmam gereken bir şey var. Şimdilerde farkına vardım. Susmayı tercih ediyordum hep. Susarsam geçer sanıyordum. Zaman i...