30.10.2018

İyi Ki


Rengimden Alıntılar 
01.02.2017

Seninle karda yürüdük haberin yok.

Müziği son ses açıp, ağaçlı yol bitmeden - iyi ki dedin..
Ben sana, bas gaza! 

Geç uyuyup, en geç biz uyandık.


Kahvaltıları unutacak kadar çok sevmiştik.

Ben çok güzel severim, yerli yersiz gözlerinden öperim.

Sen bilme, görme, es geç.. Başkası ol.

O olmamaya inat et.. Bir yerlerde iyi ki diyen bir sen..

Mutlu günleri hak eden bir ben var.

İyi ki.. 

Bu akşam bunu yazmak geldi içimden. Bir an huzur mu denir ya da garip bir şey mi bilmiyorum.Korkuyor muyum? Ne istiyorum? Amacım ne? Hiçbir fikrim yok. Anlayamıyorum.
Belkide anlamak istemiyorum.. 

"Ben çok güzel severim, yerli yersiz saçlarından öperim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Altüst

Uzun zamandır sana anlatmam gereken bir şey var. Şimdilerde farkına vardım. Susmayı tercih ediyordum hep. Susarsam geçer sanıyordum. Zaman i...